Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Fringe

Είναι σειρά που έβλεπα αργά το βράδυ στο STAR , υπήρχαν δύο παράλληλοι κόσμοι , ένα σύμπαν παρόμοιο με το δικό μας , σε μια παράλληλη διάσταση , απλά εκεί τα πράγματα ήταν διαφορετικά , ίδιοι άνθρωποι είχαν κάνει άλλες επιλογές και είχε εξελιχθεί διαφορετικά η ιστορία τους .
Ο αθεόφοβος που θα το διαβάσει σίγουρα αυτό , θα σκεφτεί , πάει κάτι 'ήπιε' το σαλόνι στην επαρχία , δεν πάει καλά , τι ασυνάρτητα γράφει .
Κι όμως των τελευταίο καιρό έχω την εντύπωση ότι ζω σε παράλληλο σύμπαν , στο σύμπαν της αισιοδοξίας .
Γύρω μου βλέπω σκυμμένα κεφάλια , στις κουβέντες απαισιοδοξία , χωρίς ιδιαίτερο λόγο κιόλας , όχι ότι όλα είναι καλά , αλλά όταν βλέπεις και τους 'έχοντες' να μυξοκλαίγονται , ε αυτό παραπάει .
Δεν λέω και μένα με έχει ταράξει στη σφαλιάρα η οικονομική κρίση , αλλά δεν θα πεθάνουμε κιόλας , και γιατί αισιόδοξος θα ρωτήσει κάποιος , αισιόδοξος γιατί ότι και να γίνει βλέπω ότι κάτι αλλάζει στους ανθρώπους , λες και μετά από ύπνο βαθύ ξύπνησαν κάποιοι , αυτοί που έπρεπε .
Αισιόδοξος γιατί βλέπω διορισμένους καθηγητές να κάθονται το απόγευμα στο σχολείο και να κάνουν μάθημα ΔΩΡΕΑΝ σε παιδιά που δεν έχουν οικονομική δυνατότητα για φροντιστήριο . 
Αισιόδοξος γιατί για πρώτη φορά βλέπω συναδέλφους μου να νοιάζονται για νέους μηχανικούς , να προσπαθούν να βοηθήσουν όπως μπορούν , χωρίς να ζητάνε τίποτα .
Αισιόδοξος γιατί βλέπω σ όλες τις υπηρεσίες που πάω πλέον υπαλλήλους να προσπαθούν να βοηθήσουν όσο και όπως μπορούν τον κάθε ένα από μας .
Αισιόδοξος γιατί είδα γιατρούς στο μπουρδέλο νοσοκομείο της πόλης μου , να νοιάζονται χωρίς να ζητήσουν τίποτα .
Αισιόδοξος γιατί πρώτη φορά βλέπω ανθρώπους να κοιτάζουν τον άνθρωπο και όχι την τσέπη του και πως θα την αδειάσουν .
Όποιος και να μας κυβερνάει , όποιο νόμισμα κι αν έχουμε , ότι και αν νομίζουμε πως έχουμε χάσει , είμαι αισιόδοξος γιατί βλέπω γύρω μου κάποιους να βρίσκουν την χαμένη τους ανθρωπιά , κι αυτή δεν αγοράζεται .

2 σχόλια:

αθεόφοβος είπε...

Δεν πιστεύω πως πίνεις κάτι γιατί και εγώ έχω την ίδια αίσθηση.
Πιστεύω πως έχει αρχίσει μια αλλαγή στην νοοτροπία του κόσμου σε πιο συλλογικές δράσεις και οι συγκεντρώσεις στις πλατείες επιβεβαιώνουν αυτή την αντίληψη.

eparxiakosaloni2 είπε...

Παλιότερα έβλεπες μια 'ζήλια' στο πρόσωπο των περισσότερων ανθρώπων , γιατί αυτός έχει ? που τα βρήκε ? κάποια λαμογιά έκανε , να του αρπάξω.

Πλέον βλέπεις ανθρώπους που στο πρόσωπο τους φαίνεται το ' στα ίδια σκατά είμαστε όλοι ' αν μπορώ να σου δώσω χέρι βοήθειας θα το κάνω .