Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Και μετά τι ;

Δεν μ αρέσει να γράφω για πολιτική , μ αρέσει ν ακούω , να διαβάζω , αλλά όχι να μιλάω γι αυτή , ειδικά στο ίντερνετ , ο λόγος απλός , για να γίνει μια σοβαρή ανταλλαγή απόψεων θα πρέπει να υπάρχει μια ελάχιστη σύγκλιση αυτών που συζητάνε , μπορεί να μην βρεθούν ποτέ , αλλά δεν μπορώ τους παράλληλους μονολόγους . Επίσης έχω ένα κουσούρι , θέλω να ξέρω τον άλλο , να ξέρω τον τρόπο που σκέφτεται , αν αυτά που λέει τα εφαρμόζει στη ζωή του , απλά πράγματα , όχι να μου πετάει ένα πυροτέχνημα , ένα τσιτάτο και καθάρισε  .
Αρκετά με την εισαγωγή .
Λόγο δουλειάς ακούω διάφορους ( αρκετούς ) μάλλον ανθρώπους , οι 9 στους 10 , το ίδιο τροπάριο , δεν χρωστάμε εμείς , να διαλυθεί η βουλή και τα γνωστά τρελά , ένας δεν έχει απαντήσει στο απλό ερώτημα , να γίνουν όλα αυτά ....μετά ? υπάρχουν οι 'διαβασμένοι οικονομολόγοι' του ίντερνετ που αραδιάζουν ότι βλακεία έχουν υιοθετήσει , έχουν λύση για όλα και εννοείται ότι στο φινάλε σου πετάνε για να σε αποστομώσουν το ειρωνικό , ΠΑΣΟΚ είσαι ? με το μνημόνιο ? με τα λαμόγια ?
Ρε που φτάσαμε , ο 'πουθενάς' , ο 'τίποτας' , ο γλύφτης που πήρε τη θεσούλα από ΠΑΣΟΚ-ΝΔ , να στο παίζει  έξυπνος και επαναστάτης , να στο πετάει κατάμουτρα , εγώ κάνω επανάσταση ενώ εσύ είσαι βολεμένος , εμένα μου κόβουν το μισθό και συ ο ελεύθερος επαγγελματίας κλέβεις το κράτος , που φτάσαμε , έχει ξεφύγει ο κόσμος .
Μου θυμίζει κάτι πιτσιρικάδες στο λύκειο , δεν πάταγαν ποτέ στην τάξη , περνούσαν ζάχαρη , καφέ , βόλτα , έλα όμως που το τίμημα ήταν να χαθεί η χρονιά , όλα έχουν ένα τίμημα .
Δυστυχώς στην τρέλα τη σημερινή κανείς δεν σκέφτεται το τίμημα που θα πληρώσουμε στο μέλλον , η ατάκα για τα παιδιά μου το κάνω , να μην είναι χρεωμένα κτλ κτλ δεν πιάνει , τουλάχιστον σε μένα , όπως και το να έχουν μια δουλειά , να έχουν ένα μέλλον , άνθρωποι που δεν δούλεψαν ποτέ στη ζωή τους , παράσιτα , που δεν δέχονται να παραιτηθούν απ τα προνόμια τους , απλά είναι για γέλια .
Μια φορά πήγα να γκρινιάξω για την οικονομική κρίση , τρώγοντας με τον πατέρα μου , με κοίταξε σαν να μην πίστευε στ αυτιά του , 'εγώ ακόμα και σήμερα να βγω έξω για δουλειά , θα βγάλω μεροκάματο ' , δούλευε από 12 χρονών , πήρε σύνταξη από εργοστάσιο , μια ζωή μουντζούρης , μαύρος , χειρωνακτική εργασία όχι γραφείο και φρόντισε να μην λερώσουν ποτέ τα χέρια τους τα παιδιά του , να με βλέπει να σκύβω το κεφάλι απογοητευμένος , ήταν μαχαιριά .
Έχοντας τέτοιες παραστάσεις απ το σπίτι και όχι μόνο , απ τους παππούδες , τις γιαγιάδες , λίγο δύσκολο να μπορέσω να δεχτώ την κλάψα των 'καλομαθημένων' , ότι για όλα φταίνε οι άλλοι , εγώ σε τίποτα , μιας και έπεσα με αλεξίπτωτο στην Ελλάδα το 2011 , δεν ψήφισα ποτέ , δεν ήξερα γενικότερα .
Τώρα έμαθα και λέω δεν γαμιέται ...δεν πληρώνω , ναι ρε φίλε να μην πληρώσουμε , μετά όμως τι ?



2 σχόλια:

αθεόφοβος είπε...

Μετά κατά μαγικό τρόπο θα λυθούν όλα τα προβλήματα και άφθονο ξένο χρήμα θα κατακλύσει την χώρα όπως έγινε αντίστοιχα στον εν Κανά γάμο!

eparxiakosaloni2 είπε...

Επίσης θα πολλαπλασιαστούν τα ψάρια , το ψωμί και θα έχουμε όλοι τροφή , μην πω θα κάνουμε και εμπόριο , ο θεός είναι μεγάλος , θα μας φροντίσει , τρομάρα μας .