Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Ανακαλύψεις

Με τους γιατρούς δεν τα πάω καλά , τις σπάνιες φορές που αρρωσταίνω , γίνεται τηλεφωνική σύσκεψη με τον παλιό μου συγκάτοικο , φοιτητής ιατρικής τότε , γιατρός στη δεύτερη ειδικότητα σήμερα , εξηγώ τα συμπτώματα και μου λέει τι να κάνω .


Τριτοκοσμικό το ξέρω , αλλά μέχρι σήμερα δούλευε .


Μετά από πόνο στο λαιμό , δυσκολία στην κατάποση και κυρίως με το φόβο ότι μπορεί να έχω κάτι που να το κολλήσει το θηριάκι , πήγα σε ωριλά . 


Γιατρός : Έχετε ερεθισμένες αμυγδαλές 
Σαλόνι ( με σιγουριά) : Αποκλείεται ( και λίγο ειρωνικό τόνο ) 
Γιατρός : Μα το βλέπω καθαρά , έχετε αμυγδαλίτιδα 
Σαλόνι ( απορημένο ) : Τις έχω βγάλει τις αμυγδαλές από 5 χρονών 
Γιατρός : ΝΟΜΙΖΕΙΣ 


Επιστήμονες σου λέει μετά , ήθελα να ξερα τι επέμβαση μου κάναν στα 5 μου χρόνια .

2 σχόλια:

αθεόφοβος είπε...

Μήπως σου έβγαλαν τα κρεατάκια και νόμιζες ότι ήσαν οι αμυγδαλές;
Πάντως γίνεται και μερική εκτομή των αμυγδαλών όταν είναι υπερτροφικές.

eparxiakosaloni2 είπε...

Έβγαλα και κρεατάκια τότε , ρώτησα τη μάνα μου και μου είπε ότι ήταν υπερτροφικές , ο γιατρός μου εξήγησε ότι η μία είναι ολόκληρη και η άλλη έχει μείνει κατά το 1/3 , εγω μέχρι σήμερα δεν είχα ποτέ πρόβλημα με αμυγδαλές , ήξερα ότι είχε γίνει και επέμβαση , έλα όμως που στα 36 απέκτησα .