Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

Από κει που δεν το περιμένεις

Μεσημέρι και γω τρέχω πανικόβλητος , πρέπει να τελειώσω με τις δουλειές μου , να περάσω απ το γραφείο , το 'θηριάκι' με είχε πάρει ήδη τηλέφωνο , που είσαι μπαμπά ? δεν κοιμόταν αν δεν του λεγα ιστορία , με περίμενε , ένα άγχος μ έχει κυριέψει . 
Σταματάω λαχανιασμένος μπροστά στην τράπεζα , διπλοπαρκάρω με αλάρμ ( κλασικός ελληνάρας ) και πάω γραμμή στο ΑΤΜ , προσπερνάω με γοργό βήμα έναν κύριο που , λογικά, ήταν πριν από μένα εκεί αλλά δεν τον είδα , τον προσέχω μόνο όταν καταλαβαίνω ότι κάποιος με πλησιάζει από πίσω .
Ο άνθρωπος είναι ευγενικότατος , χαμογελάει και μου λέει , κάντε δουλειά σας , ξεροκαταπίνω , ήταν εκεί πριν από μένα , τον είχα δει φευγαλέα αλλά δεν τον είχα προσέξει , μιας και ήμουν στον κόσμο μου , τον κόσμο του 'τρέξε να προλάβεις' . Του ζητάω συγγνώμη και ευγενικά του παραχωρώ τη θέση στο μηχάνημα που άγαρμπα πήρα . 
Με χαμόγελο μου λέει , κάνε δουλειά σου , έχεις διπλοπαρκάρει κιόλας , εμποδίζεις εκεί που άφησες το αυτοκίνητο , θα αρχίσουν τα κορναρίσματα σε λίγο .
Δεν είναι καθόλου ειρωνικός , είναι πραγματικά ευγενής .
Μα σας πήρα τη σειρά του απαντώ .
Δεν θα αγχωθούμε και γι αυτό , με αποστομώνει .
Μια φράση , μ ΄ έκανε να σκεφτώ τη μέρα μου , το άγχος μου , έκανα τη δουλειά μου και έφυγα , την υπόλοιπη μέρα πέρασα χαζεύοντας , πολύ πιο ήρεμος με μηδενικό άγχος  .

4 σχόλια:

αθεόφοβος είπε...

ήσουν τυχερός που δεν ήμουν εγώ αυτός ο αργόσχολος κύριος !

eparxiakosaloni2 είπε...

σκεψου μόνο τι θα μπορουσες να πεις ( και με τι ύφος) σ ένα 'σαλονι' 1,90 μ υψος και 105 κιλα , ειμαι πραγματικα περίεργος να δω αν έχεις τάσης αυτοκτονίας .

αθεόφοβος είπε...

Με αυτές τις προύποθέσεις θα έλεγα:
Παρακαλώ περάστε δεν βιάζομαι!

eparxiakosaloni2 είπε...

Είδες που όταν υπάρχει κατανόηση και στοιχειώδη ευγένεια , όλα βρίσκονται. Το καλό με τη σωματική διάπλαση είναι ότι σπάνια σ ενοχλεί κάποιος ,βάλε ότι εγώ έχω και ένα αγαθό καλοσυνάτο πρόσωπο , δύσκολα να με κράξει κάποιος .