Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Από μικρό κι από τρελό .......

Δεν είναι τυχαίο το γνωμικό , τα παιδιά είναι ότι πιο αθώο υπάρχει  , απορροφούν τα πάντα σαν σφουγγάρι , παπαγαλίζουν και λένε το πρώτο πράγμα που τους έρθει στο μυαλό , δίχως να το περάσουν από φίλτρα , δίχως να σκεφτούν συνέπειες κτλ κτλ , αυτό είναι που με σοκάρει ακόμα και σήμερα , ευχάριστα πάντα .


Καθόμουν στο σαλόνι και χάζευα στην τηλεόραση , ο μικρός δασκαλεμένος απ τη μάνα του ήρθε δίπλα μου , 
- Μπαμπά να σου πω κάτι ? ( δεν περίμενε απάντηση , απλά συνέχισε ) πότε θα μου κάνετε ένα αδερφάκι ?
Η ερώτηση μ άφησε προς στιγμήν άφωνο , γάτα ο μπαμπάς όμως κατάλαβε ότι ο μικρός είναι βαλτός , και απάντησε φωναχτά για ν ακουστεί μέχρι την κουζίνα που η προβοκάτορας - μαμά περίμενε ν ακούσει την απάντηση :
-Δεν έχουμε λεφτά αγόρι μου  , υπάρχει οικονομική κρίση ( είναι η μόνιμη δικαιολογία που λέω πάντα στο οτιδήποτε ) 
απάντηση τετράχρονου 
-ΓΙΑΤΙ ΜΠΑΜΠΑ ΘΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ? 


Κόκκαλο εγώ .....



4 σχόλια:

αθεόφοβος είπε...

Εκεί που πήγα να γράψω ένα σχόλιο μου έδωσες την ιδέα για ένα ποστ που θα γράψω σύντομα!

eparxiakosaloni2 είπε...

Έπρεπε να γίνω πατέρας για να ανακαλύψω ότι όλοι οι γονείς πριν από μένα , το θαυμαστό κόσμο των παιδιών , απίστευτες ατάκες σε ρυθμό πολυβόλου .

Ανώνυμος είπε...

τις ευχαριστιες μου στον αθεοφοβο που σε ξαναβρισκω!

eparxiakosaloni2 είπε...

Το ανωνυμος δεν βοηθάει κ πολύ να θυμηθώ εγώ όμως , μια μικρή βοήθεια θα ήταν καλοδεχούμενη