Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

Ατάκες μικρών παιδιών

Από μικρό και από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια .... έτσι λένε στο χωριό μου ( και σ όλη την επικράτεια βέβαια ) , παρακολουθώντας το 'θηριάκι' να μεγαλώνει έχω πειστεί ότι η νέα γενιά θα είναι τουλάχιστον καλύτερη απ τη δική μου , καταλαβαίνουν τα πάντα , είναι έξυπνα και έχουν ερεθίσματα από παντού , ο μικρός παρότι τώρα θα μπει στα 5 δεν σταματά να με εκπλήσσει και να μου χαρίζει άφθονο γέλιο .


#1 
Καθόμαστε και ζωγραφίζουμε στο πάτωμα , επικρατεί χάος , τα περισσότερα χρώματα είναι στα ρούχα μας και για κακή μας τύχη είναι έντονα , κόκκινο , μπλε , πράσινο παντού . Η μαμά-σαλόνι με το που μας βλέπει , απλά φρικάρει , πριν λίγο σε άλλαξα , πως τα κατάφερες έτσι ? έπρεπε να λερωθείς ? γυρνώντας σε μένα , και συ δεν σε κόβει λίγο , χειρότερος απ το παιδί είσαι , μαντάρα τα κάνατε εδώ μέσα ....ακολουθεί σιωπή , δεν μιλάω γιατί ξέρω ότι θ ακούσω κι άλλα , κάνω τον παλαβό , το θηριάκι σπάει τη σιωπή και γυρνώντας σε μένα μου λέει 
- η γυναίκα σου δεν είναι καλά , πρέπει να χαλαρώσει λίγο .
#2 
Στο πάρκο η εικόνα που δίναμε με το μικρό ήταν για γέλια , αυτός μπροστά με το ποδήλατο να τρέχει και γω να τον κυνηγάω από πίσω με τα πόδια , δικής του εμπνεύσεως παιχνίδι , έχω ιδρώσει , η ανάσα μου κόβεται , καταριέμαι το τσιγάρο , έχω κοκκινίσει , αλλά δεν το βάζω κάτω , συνεχίζω το παιχνίδι . Κάποια στιγμή ο μικρός σταματάει , με κοιτάει και με σοβαρό ύφος μου λέει :
- Μπαμπά δεν σε βλέπω καλά , πήγαινε κάνε ένα τσιγαράκι να χαλαρώσεις .
#3
Αγιασμός στο σχολείο , ο ρασοφόρος που μιλάει ακαταλαβίστικα δίνει την παράσταση του μπροστά στα παιδιά , τα νήπια τον έχουν γραμμένο αλλά υπομονετικά περιμένουν να τελειώσει , είναι και οι γονείς εκεί πρώτη μέρα οπότε άψογη συμπεριφορά . Ένα γλυκύτατο κοριτσάκι λίγο μικρότερο ηλικιακά  απ το θηριάκι , είναι δίπλα μας με τη μαμά του , σε κάποια στιγμή το κοριτσάκι ρωτάει τη μαμά του με απορία , γιατί φοράει μαύρα ο κύριος μαμά ? και η απάντηση έρχεται απ το θηριάκι , ο μπαμπάς μου λέει ότι είναι ΠΑΟΚ γι αυτό .

3 σχόλια:

αθεόφοβος είπε...

Αυτό το παιδί είναι έτοιμο για το Επαρχιακό Σαλόνι 3!

eparxiakosaloni2 είπε...

Ο τζούνιορ έχει ξεφύγει , το καλοκαίρι το περάσαμε παρέα , μιας και τα σχολεία είχαν κλείσει , ότι καλό / στραβό έχω εγώ το υιοθετεί , το εφαρμόζει , κόβει αντιδράσεις και μετά πράττει ανάλογα .

Ανώνυμος είπε...

Nα σου ζήσει!!! Απόλαυσέ τον τώρα όσο μπορείς.
πρεσβύωψ